Spørsmål og svar

  • Jeg forstår ikke hvilken avtale som passer meg eller hvordan jeg kan kombinere de slik at det passer best for min familie?
    Du er varmt velkommen til å ta kontakt med oss direkte så hjelper vi deg gjerne. På hvert produkt er det skrevet inn en tabell som skal hjelpe deg å regne ut dette lett selv. Etterstreb gjerne å samle det i færrest mulige forsendelser.
    Eks: Du ønsker å abonnere på opti3 og Veg1. Veg1 har en minsteratio på 3 mnd, da bør du også velge 3opti3 hver 3 mnd for å få det i samlepakke.
  • Når får jeg vitaminene mine?
    Alle vitaminordrene sendes ut hver mandag kl 14 grunnet oppsamling i bulkordre. Dvs at bestiller du på en mandag før kl 14 kommer du med den uken. Bestiller du en tirsdag kommer du med i neste forsendelse påfølgende mandag. Dette gjør vi rett og slett for at det blir billigere for deg og oss i fraktkostnader
  • Hvordan sendes vitaminene mine?
    Vitaminene sendes i grå miljøvennlige papirposer uten bruk av plast. Vi bruker tjenesten pakke i postkassen fra Bring med RFID sporing. Dvs at du pakken er sporbar og at du får en sms/email når pakken er levert i postkassen din.
  • Jeg har for mange vitaminer hjemme og rekker ikke bruke dem opp?
    Selfølgelig kan man glemme å ta vitaminer i perioder, men bare ta kontakt med oss så skyver vi bare på neste forsendelsedato
  • Jeg ønsker å avslutte abonnementet?
    Du er forpliktet iht våre vilkår å motta 3 forsendelser av abonmentet du bestiller. Vi har gode lave priser og rabatter, men det koster å drive nettbutikk i Norge. Ønsker du likevel å avslutte før tiden kan du ta kontakt med oss og vi kan sende deg de vitaminene du har igjen i forpliktelelseperioden i en forsendelse
  • Jeg ønsker å sende varene i retur?
    Send dem til oss i retur innen 14 dager fra mottat vare og vi vil selfølgelig refundere deg kost minus frakt.
  • Jeg fikk ikke pakken min grunnet feil i adressen?
    Du er selv ansvarlig for at adressen din er rett registert hos oss. Du kan forandre dette på mine sider. Det hender vi eller posten gjør feil og da skal du selfølgelig få ny pakke kostnadsfritt. Har du glemt å melde adresseendring til oss og vi får pakken i retur må vi belaste deg for ny porto da det er er stor kostnad for oss. Men oppdager du det tidlig så rekker vi å forandre før vi sender ut førstkommende mandag
  • Hvordan kontakter jeg dere?
    Send oss en mail på info at veganskevitaminer.no eller svar på en mailene du får fra oss. Du kan også bruke chatfunksjonen vår. Vi svarer så raskt vi kan 🙂